ریحانه نازنازیریحانه نازنازی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

برای عشقم، ریحانه جان

آخرین روزهای سپری شده از اولین سال تولد میوه دلم

1392/9/27 14:19
نویسنده : مامان زینب
573 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه

 

بفرمایید ادامه مطلب

امروز 11 ماه و 18 روز از زندگیتو سپری کردی عزیز دلم

فقط 12 روز دیگه مونده که 12 ماهگیت به پایان برسه و وارد دومین سال از زندگیت بشی

برات دعا میکنم که همیشه سالم و خندان باشی

و اما کارهایی که تا الان انجام میدی رو تا جایی که ذهنم یاری کنه برات ثبت میکنم :::

قلب همچنان عاشق موسیقی شادی همینکه یه آهنگ شاد بشنوی شروع میکنی یه نی نای کردم و دل همه رو میبری

ماچ اسم بابا علی رو میگی و موهات و گوشتو زبون و دهانتو میشناسی و بهشون اشاره میکنی

لبخند از بلند شدن و راه رفتن هیچ خبری نیست ، خیلی دوست دارم تا تولدت راه بری ولی فکر نکنم همچنان با باسن حرکت میکنی و در ضمن کلی خرابکاری کردی مثلا فیل شیشه ای من و که دوستش داشتم و شکستی و بعبعی که رو میز بود رو گوششو کندی و خیلی چیزای دیگه که یادم نیست .....

بغل در حال حاضر 8 تا دندون خوشکل داری که دو تا دیگه پایین داری در میاری که هنوز تو لثه ست

مژه تا الان 9 کیلو و 200 گرم وزن داری و قدت هم 79 ، 15 دی ماه هم وقت واکسن یکسالگیته

فرشتهراستی مامان جوم ی کیف برات دوخته که اینم عکسشه ، خیلی هم دوستش داری

کیف

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
30 آذر 92 2:45
شب یلداتون مبارک باشه ایام بکامتون باشه
مامان زینب
پاسخ
شب یلدا شما هم مبارک