ریحانه نازنازیریحانه نازنازی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

برای عشقم، ریحانه جان

**تولدت یکسالگیت مبارک دخترکم**

1392/10/22 14:08
نویسنده : مامان زینب
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

تولد 

                        

تو وجودت واسه من یه معجزه ست

مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

روز میلاد قشنگت میمونه

توی تقویم دلم تا همیشه

بازم میگم تولدت مبارک

 

 متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ    متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ   متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ  متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ  متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 

بفرمایید ادامه مطلب 

 

اول از همه سلام به دختر یکی یه دونه و نازم ریحانه جانقلب

بالاخره یکسالگیتم پشت سر گذاشتی و به سلامتی وارد دوسالگیت شدی عزیز دلمبغل

مامانو ببخش که دیر آپ کرد و پست تولدتو دیر گذاشتم، واقعا وقت نمیکردم واگرنه باید زودتر یعنی 9 دی برات پست میزاشتم ولی نشد که بشهخجالتچشمکنیشخند

جونم برات بگه که 9 دی باید برات تولد میگرفتیم که چون ماه صفربود انداختیمش 13 دی یعنی روز جمعه

روز پنجشنبه ناهار خونه دایی محمد بودیم ، زندایی خیلی زحمت کشیده بود  و کلی پذیرایی کرد و کلی بهمون خوش گذشت ، واقعا دستشون درد نکنه ، شامم که نذاشتن بیایم همونجا موندیم تا ساعت 12/30 شب بود که برگشتیم خونه

قبلشم سوپرمارکت کلی خرید کردم برای تولدت یعنی چیزایی که نخریده بودمو خریدم ، و برگشتیم خونه تا 4 صبح گرفتار درست کردن ژله بستنی روز تولدت بودم که طرز تهیشو خاله هدیه که ی دوست مهربونه بهم گفته بود ، خوشمزه شده بود چون مامان جون که ژله نمیخورد از این مدل ژله خورد.......

ناهار روز جمعه هم مامان جون دعوتمون کرد که خیلی هم خوشمزه بود قبلش ساعت حدود 11 بود که زندایی اومد خونه و کلی تو کارهای خونه و غذاهای روز تولدت کمک داد خیلی زحمت کشید ،همینجا ازش تشکر میکنیم و بهش میگیم ایشالا برای نی نی خوشکل ایندت جبران کنیم عزیزمماچماچ

اما بریم سراغ شب تولدت :::

 

1. مهمانان :

دوست دایی رضا و نامزدشون

دایی محمد و خانمشون

مامان جونو و خاله فاطمه و مادربزرگ من (آقا جون هم که امتحان داشت و نتونست بیاد،جاشون واقعا سبز بود)

من و بابایی

آخر شب هم زن عمو داوود و دخترش ندا خانم(چون فروشگاه مواد غذایی دارن نتونستن زودتر بیان)

 میز

2.میز تنقلات و دسر تولد :

 

ذرت مکزیکی

سالاد اولویه (شکل کیتی درآوردیم)

ژله بستنی (مامان درست کردمژه)

پفک و چیپس

پاستیل میوه ای

شکلات

میوه

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

شام

 

3.سفره شام :

 

چلو کباب و جوجه (از رستوران سفارش دادیم)

نوشابه

سالاد فصل

بورانی لبو(همونی که رنگ صورتیه )(اینو زندایی مریم درست کرده با تزیین روش ، واقعا خوشمزه ست من که عاشق بورانی لبو شدم ،به بهخوشمزهخوشمزهنیشخند

 

            فواصل حلويات نعومه فواصل اطفال جديده 2013 بكسليه منوعه ونيوفواصل حلويات نعومه فواصل اطفال جديده 2013 بكسليه منوعه ونيو

 

کیک تولدتم ماجرا داره ، و ماجراش از این قراره که یه شب تولد پسر عمو داوود بود یه خانمی که آشناشونه براش کیک درست کرده بود منم از اون کیک خوردمو  خیلی خوشم اومد طعمش معرکه بود ،قرار شد که کیک تولدتو بدم به خانمه درست کنه ، ازقبلش هم بنده خدا گفته بود که تزیین کیک برای کودک رو تا حالا انجام نداده منم با خودم گفتم ایرادی نداره مهم طعمشه بنابراین کیکو دادم بهشون برات درست کنه ، ظاهر کیک خیلی زیبا نیست ولی واقا خوشمزه بود و همه از طعمش خوششون اومد و کلی تعریفشو کردنniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

مراسم تولد از ساعت 6 عصر شروع شد و تا ساعت 12 شب طول کشید ، از همون اول که آهنگ تولدت مبارک گذاشتم برای خودت کلی نی نای کردی و خوشحال بودیniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

لباس تولدتو بنفش انتخاب کردم ،قرار شد که سارافونتو بدون زیرسارافونی کنم تنت ولی چون هوا سرد بود ترسیدم سرما بخوری بنابراین ی زیرسارافونی بنفش مامان جون روز قبلش برات دوخت ، چون زیرسارافونی قشنگ بیرون ندیدم برات بخرم ، سارافونتو با جوراب شلواری مشکی و یه تل نمدی که از خانم امینی که قبلا هم برات بافتنی بافته بودن سفارش دادم  و برات ست کردم

اون شب خیلی خوش گذشت کلی عکس و فیلم گرفتیم که اینجا فقط چند تاشو میتونم بزارم بقیش نمیشه اونا هم چاپ میکنم و میزارم تو آلبومت تا یادگاری بمونه

 ..........................................................کادوهای تولد..............................................................

آقا جون و مامان جون : 100 تومان

دایی محمد و زندایی : 50 تومان

بابایی : ست آینه دراور عروسکی موزیکال

مامان: 400 تومان(قرار شد بریم شیراز پیش دوست بابایی براتون طلا یگیرم)

دایی رضا : عروسک کوچولو با کالسکش

خاله فاطمه : 20 تومان

مامان بزرگ :مبلغی پولچشمک

زن عمو داوو و ندا جون : 30 تومان

دوست دایی رضا و خانمش : عروسک خرگوش بزرگ

 

واقعا از دوستایی که اومدن و تو جشنمون مارو همراهی کردن تشکر میکنم امیدوارم در روزهای اینده این محبتتون رو براتون جبران کنیم واقعا ممنونم از حضورتون

بزن دست قشنگه رو .............................................هوراهوراهوراهوراهورا

 

 

جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست

جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست

تولدت مبارک، تولدت مبارک

تولدت مبارک، تولدت مبارک



امشب شب ما غرق گل و شادی و شوره

از جشن ستاره آسمون یه پارچه نوره

امشب خونمون پر از طنین دلنوازه

تو کوچه پر از نوای دلنشین سازه


عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه

زندگیم با بودنت درست مثله بهشته

تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک

عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک



تولدت مبارک، تولدت مبارک



جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست

جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست

جشن تو طلوع یک روز مقدسه برام

وقت شکرگزاری به سوی درگاه خداست


عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه

زندگیم با بودنت درست مثله بهشته

تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک

عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک

 

 

 

 

 پی نوشت : یکشنبه صبح هم به سلامتی واکسن 1 سالگیتو زدی و خدا رو شکر نه بدن درد داشی و نه تب کردیبغلماچ

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان آرش
19 دی 92 23:29
سلام ابجی زینب اووه تولد بوده ما خبر نداشتیم تولد دختر گلت مبارک انشالله که تا سالهای سال تولد دختر نازتو بگیری و همیشه شاد و سالم و تندرست باشید ریحانه جون چند ساله شد ؟ یک ساله خونه پر از مهمونه دایی و عمه ، خاله هر کی یه هدیه داده برای کی ؟ ریحانه جون دلم میخواد که امروز جای تو باشم ریحانه جون ولی بی معرفت مارو چرا دعوت نکردی نمیگم خونه تون حداقل همینجا توی وبلاگ تا حداقل دمی دل غمزده این روزهامون را با جشن نور و امید و شادی و زندگی ریحانه جان "شاد می کردیم ولی اشکال نداره دعوت که نکردی خودم اومدم خیلی هم دیر نشده هرچند از شام و کیک و بورانی لبو دیگه خبری نیست خونه پر از بادکنکه تولدم مبارکه هدیه ها روی میز ماست از این پایین تا اون بالاست خدا کنه یکیش عروسک باشه یه خرگوش کوچک باش
مامان زینب
پاسخ
سلام خاله چه شعر قشنگی ممنونم ازتون
آفاق
24 دی 92 17:38
سلام. ممنونم از کامنتات عزیز خدا دخمل ناز شما رو هم حفظ کنه. خیلی ملوسه
مامان زینب
پاسخ
سلام، خواهش میکنم، وندا جونو ببوس
✿مامان علی خوشتیپ✿
25 دی 92 14:34
تولد گل دختری مبارک از آشناییتون خوشحال شدم دوست جنوبی میتونید به آشناهای اهوازیتون بگید در جشنواره شرکت کنند
لی لی تم
26 دی 92 1:30
سلام عزیزم این مشکل از نی نی وبلاگه دقیق نگاه کن تاریخچه ها....آمار و منوی اصلی اینا از سایت پشتیبانی میشه کارشم نمیشه کرد برا بعضیا نشون میده بعضیا خیر به زودی اینجا قالبهای قشنگی میزارم lilitheme.niniweblog.com ممنون از حضورتون
مامان ارمیا تپلی
28 دی 92 2:19
سلام سلام تولدت مبارک عزیزم (ببخشید دیر اومدم اخه اینترنت نداشتم)
مامان زینب
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که اومدی گلم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
3 بهمن 92 11:34
سلام زینب حانومی حدس میزنم از وب ِ آشپزیهای مامانم با وب ِ من آشنا شدین! آره؟ بهر حال خیلی خیلی خوش اومدین... خوشحالم که از وبم خوشتون اومده... خدا حفظش کنه ریحانه گلی شما رو...
مامان زینب
پاسخ
سلام گلم، اره حدست کاملا درسته، خوش اومدی، ایشالا نی نی خودت
یاسمن (سه شنبه ها
9 بهمن 92 18:10
به به اینجا چه جو تولده دست دست ریحون خانوم با تاخیر تولدت مبارک ، راستی اسم آبجب منم ریحانست ولی به اندازه تو خوردنی و جیگر نیست اون فقط به درد گاز گرفتن میخوره