ریحانه نازنازیریحانه نازنازی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

برای عشقم، ریحانه جان

بهار 93 و کیک مامان :)

1393/1/24 1:20
نویسنده : مامان زینب
563 بازدید
اشتراک گذاری

امسال ایده ای برای سفره هفت سین نداشتم درست روز آخر با بابایی رفتیم بیرون و وسایل سفره رو خریدیم و بردیم خونه اقا جون و اونجا سفره رو چیدم،امسال عمه جمیله و زینب (دختر دایی من) موقع سال تحویل پیشمون بودن،عمه خانم من خیلی شوخ طبع و مهربونه و کلی بهمون خوش گذشت

صبح روز عید تصمیم گرفتم کیک درست کنم از ساعت 12 گرفتار درست کردن کیک بودم تا ساعت 5 عصر،دیزاینش خیلی به دلم ننشست ولی واقعا خوشمزه شده بود 

در حال حاضر سرعت نت خیلی پایینه و نمیتونم شکلک بزارم برای مطالب ایشالا بعدا ویرایش میکنم

 

 کیک

نمایی از سفره هفت سین من و خاله فاطمه و عکس پایینم بابا علیقلب

93

93

به ظرف میوه نخندینا،همه موزها توسط دایی رضا نصف شده بود من و خاله فاطمه هم برای خنده گذاشتیم تو ظرفقهقهه

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)