ریحانه نازنازیریحانه نازنازی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای عشقم، ریحانه جان

اولین سخن

1392/4/14 18:58
نویسنده : مامان زینب
292 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام

من مامان ،ریحانه کوچولوی نازنازیملبخند

2،3 ماهی هست که تو فکر افتادم برای دختر شیرینتر از عسلم یه دفترچه خاطرات مجازی بسازم ولی وقتشو نداشتم تا بالاخره طلسم شکست و موعدش رسیدبغل

خیلی دوست داشتم خاطرات مربوط به هر ماه رو دقیقا توی روز خودش می نوشتم اما نشد که بشهخجالت

از این به بعد رو امیدوارم موفق بشم که یه هدیه خوب برای ریحانم تهیه کنم خدا کنه خوشت بیاد مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی
28 تیر 92 19:25
سلام وبلاگتون قشنگه به وبلاگ ما هم سر بزنید دوست داشی لینک کنیم







سلام ممنون از لطفتون لینکتون کردم
عبدالرحیم امیری
1 مرداد 92 23:08
سلام.ازکارقشنگتون خیلی خوشم اومد.به اصطلاح خودمونیادست مریزاد.دخترگلتون خیلی خوشگله انشاءالله زیرسایه پدرومادرش بزرگ بشه.انشاءالله عروسیشو باهم ببینیم.البته اگه ترش نکنه....شوخی کردم بابا.خیلی هم دلشون بخواد.جای من ببوسیدش


سلام؛ممنون از اینکه اومدین و نظر دادین؛موفق باشید