ریحانه نازنازیریحانه نازنازی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای عشقم، ریحانه جان

2 ماهگی ریحانه

1392/4/26 18:55
نویسنده : مامان زینب
538 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام گل نازم 2 ماهگیت مبارکقلب

 

 

niniweblog.com

 

2ماهگی

 جداکننده

 

 

بعد از اینکه یکماهت تموم شد مامان جون من و تو رو برد خونه خودشون چون آقا جون و خاله فاطمه تنها بودن ، 25 روز اونجا بودیم که دیگه دوست داشتم بیام خونه خودمون

اوایلش خیلی سخت بود ولی کم کم با کمک مامان جون عادت کردم. 5 روز بعدش واکسن 2 ماهگیتو زدیم وقتی بردمت بهداشت قد و وزنت عالی بودچون ماشالا خوب شیر میخوردی نینی شکموی منچشمک

شب سختی بود تب کرد ی و من چون تجربه ای نواشتم خیلی ترسیده بودم خدا رو شکر بابایی با حوصله تمام بهت رسیدگی می کرد من و بابایی تا صبح بالا سرت نشستیم،3 روز بدن درد داشتی و هی نق نق میکردی،بالاخره تموم شد اینم بقیه عکسای دو ماهگیت گلمقلبقلبماچماچ

 

niniweblog.com

 

2

 niniweblog.comniniweblog.com

3

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله آویسا
2 مرداد 92 4:18
سلام دوستای عزیزم.من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. لطفا به من رای بدین
برای این کار عدد 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم و به کمک همتون نیاز دارم
همتون رو می بوسم
ان شاالله بعدا جبران کنیم
به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم
http://avisa1389.niniweblog.com



سلام خانمی
چشم
مامی سویل
2 مرداد 92 13:36
سلام خانومی. در مورد سوالی که پرسیدی عزیزم: کد رو باید درست کپی کنی . زیاد وارد نیستم گلم نمیدونم باید از کجا باشه.با افتخار لینکتون کردم. ریحانه جونو ببوس