ریحانه نازنازیریحانه نازنازی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای عشقم، ریحانه جان

مریض شدن ریحانه

1392/5/23 23:46
نویسنده : مامان زینب
531 بازدید
اشتراک گذاری

Tabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسل

سلام دختر خانم خشکل مامانی

تا الان که 7 ماه و 15 روزته با مراقبتهایی که مامانی ازت می کرد اصلا مریض نشده بودی تا 3 شب پیش تب کردی خیلی شدید بود تا حدی که فورا با آقاجون و بابایی بردیمت دکتر , دکتر خودت شبها کار نمیکنه برای همین مجبور شدیم ببریمت درمانگاه

,اونجا هم دکتر کودکان خوبی داره ولی بعد از معاینه کردنت گفت اگه تبت از اینی که هست بالاتر بیاد زبونم لال باید بستری بشی ,

منو میگی خیلی ناراحت شدم ...

بالاخرا داروهاتو گرفتیمو آوردیمت خونه تا صبح بالا سرت نشستم چون شیاف و قطره استامینوفن بهت داده بودم گیجت کرده بود و خوابیده بودی ولی همش تو خواب ناله میکردی , جیگرم برات کباب بود ولی تنها کاری که من از دستم برمیومد فقط این بود که تبت و کنترل کنم نزارم از 37 بره بالا , سر ساعت تو خواب بیدارت می کردم و بهت داروهالتو میدادم , اصلا غذا نمی خوردی اگرم می خوردی با بی اشتهایی میخوردی بعدش همشو می آوردی بالا........

الهی بمیرم برات مامانی

فرداش بردمت پیش دکتر خودت,خانم دکتر

که دیدت گفت این یک تب ویروسیه تا 5 روز تو بدنته بعد خودشو به صورت دونه های ریز نشون میده و کاملا رفع میشه فقط تا جایی که ممکنه بهش مایعات بدین ,گوش و حلق و بینیتم چک کرد خدا رو شکر سرمایی نخورده بودی وزنتم خدا رو شکر مثل همیشه عالی بود ولی به خاطر تب بدنت قرمز شده بود و بی حال بود و هی نق میزدی,بعدش خانم دکتر گفت بعد از 2 روز ببریمت ببینتت تا امروز عصر که ساعت 4 نوبت داشتی,شکر خدا از صبحش دیگ هتبت قطع شده بود ولی همینطور که خانم دکتر گفت یه سری دونه های ریز رو صورتو شکمت ریخته بود ,دکتر معاینت که کرد گفت دیگه کاملا رفع شده,علت این مریضی رو ازشون پرسیدم گفتن به خاطر آلودگی هواست,اخه گوگولی مامان من که شما رو هم خیلی نمیبرم بیرون به هر حال مهم اینه که الان که دارم این خاطره بد ومینویسم کنارم نشستی و داری با عروسکات باز ی میکنی و میگی ماما

دوست دارم ریحانه عزیزممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

عموی محیط بان
23 مرداد 92 23:43
سلام وبلاگ نی نی های محیط زیستی با هدف خاطره سازی سبز برای کودکان به یاری خداوند دردور جدید از معرفی نی نی های حافظ محیط زیست اقدام به معرفی نی نی های حافظ محیط زیست با فلش های زیبا از تصاویرنی نی نموده است لطفا درصورت تمایل تصاویر نی نی هاتونو با ایمیل یا قسمت نظرات ویا تلگراف برای ما ارسال کنید.جهت اطلاعات بیشتر سری از وب ما بزنید. با آرزوی سلامتی برای نی نی ها ی عزیز
مامان ارمیا تپلی
24 مرداد 92 16:20
خاله جون انشاالله هر چی زودتر خوب شی و دیگه مریض نشی




مرسی خاله؛ایشالا ارمیا جونم همیشه سالم باشه
مامان آرش
26 مرداد 92 12:19
سلام عسلی خاله نشنوم مریض شدی





اخی خاله بمیره برات





من مدتی نبودم وگرنه میومدم وبهت سر می زدم





همه بچه ها مریض میشن ولی خدای مهربون اونها رو زود زود خوب می کنه وقتی که حال نداری











به پیش من می






















می گی که من مریضم











دوست داری اشک بریزم











می گم نترس عزیزم











برات دوا مینویسم











سالم و سر حال می شی











قوی و خوشحال می شی











مثل گلا وا می شی












سلام خاله مهربون؛خدا نکنه؛الان حالم خوبه خوبه؛دوست دارم‏‏


مامان مهراد
26 مرداد 92 16:02
سلام ممنون که پیشم اومدید لینک شدید
آسمونی
26 مرداد 92 16:14
آآآخی چه دخمل توپول مپل و نانازی
چرا مریض شده آخه .. ایشالا زودتر حالش خوب شه
ممنونم که اومدید به وبم. توی لینکهاتون دیدم که من رو هم لینک کردین . ممنون . من هم شما رو لینک میکنم با اجازه


الان خاله جون خوب خوبم؛شکر خدا
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
29 مرداد 92 1:53
سلام مامان زينب خوبي از اين كه اومديد به وبلاگمون نظر دادي خيلي خيلي ممنون خوشحالمون كردي راستشو بخاي چندين بار خاستم عكس دخملمو بذارم ولي هنوز نشده متاسفانه نتونستم همش پيام ميده حجم عكس بالاست يا...؟؟؟ بازم به وبمون بيايد خوشحالمون ميكنيد وبلاگ شما هم خيلي خوب بود دخت خيلي نازودوست داشتني اي داريد خدا براتون نگه داره هميشه سالم باشه
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
30 مرداد 92 2:56
نه بابا چه جسارتي عزيزم آدم انتقاد پذيري هستم از هر انتقادي كه باعث بهتر شدن بشه استقبال ميكنم تازه امروز برنامه ي فتوشاپ رو گرفتم نصب كنم عكساشو ميذارم ازت خيلي خيلي ممنونم دوست خوبم دختر گلتم ببوس از جانب من
هاله
30 مرداد 92 9:56
عزیزم انشاا همیشه سلامت باشی ______ رمز خصوصی گذاشتم
مامی سویل
30 مرداد 92 11:51
وایییییییییییی چه دخمل خوشگلی الهیییییییییییییی ایشالله خاله هم زودی خوب میشه نانازی
مامی سویل
30 مرداد 92 11:53
الهی من بمیرم واسه اون تب بالات جوجوییییییییخدارو شکر که بهتری عسلم


خدا نکنه خاله جون
غزل جوون
3 شهریور 92 16:09
سلام جونم


من غزلم


و تازه 2 ماهه که اومدم





مامانی ام واسم وب لاگ ساخته


برام دنبال دوستای خوب میگرده


دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟


خوشحال میشم بامن دوست بشی


بهم سر بزن


مرسی گلم








<


سلام
آدرس وبتونو برام بفرستین
فرناز/ مامان ریحانه
4 شهریور 92 23:00
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااانم
بالاخره نمردم و این شیطونک شیرین و خواستی رو دیدم.


مامانی به خاطر داشتن این فرشته ناز و قشنگ بهتون تبریک میگم.

از آشناییتون واقعا خوشحالم.

خیلی احساس خوبی نسبت به شما دارم مثل یه خواهر
فرناز/ مامان ریحانه
4 شهریور 92 23:07
ایشاا... هرگز مریضی گل دخملت رو نبینی عزیزم
فرناز/ مامان ریحانه
4 شهریور 92 23:08
راستی لینکتون کردم و معذرت می خوام بابت تاخیرم



مرسی
فرناز/ مامان ریحانه
4 شهریور 92 23:21
خواهش می کنم باعث افتخاره

راستی بابای ریحانه منم علی هست


آره اینم یه وجه اشتراکه که باعث بیشتر دوست شدن ما میشه
دایی محمد
5 شهریور 92 16:55
ریحانه گل بامزه ، خیلی جیگری .دوستت دارم عزیزم .وبلاگت خیلی قشنگه ، مطالب جدیدتر بذار


سلام دایی جون؛منم دوست دارم؛چشم به مامانم میگم مطالب بزاره
هدیه
6 شهریور 92 0:38
سلاااااااام عزیزم



این کوچولوی خوردنی سرما خورده؟



عزیییییییییییییییییییییییییییزم







خوبی زینب جونم؟چرا ادرست عوض شد و بهم نگفتی؟؟؟؟؟



از وبلاگ ریحانه جون که مامانش فرناز جونه پیدات کردم




به به؛سلام هدیه خانم؛چطوری؟آخه کجا آدرسم عوض شده؛2هفته پیش تب کرده بود خوب شد؛صبح به خیر