ریحانه نازنازیریحانه نازنازی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

برای عشقم، ریحانه جان

بازی با ظروف آشپزخونه

1392/7/4 12:42
نویسنده : مامان زینب
409 بازدید
اشتراک گذاری

                

این روزها ریحانه خانم ، عاشق بازی با ظرف و ظروف آشپزخونه شدی، صبحها که کار دارم میزارمت پیش خودم که جلو چشمام باشی،اگه بزارمت تو روروئکت که هر چی گل و گلدون و وسایل دم دستی دارم داغون میکنیniniweblog.comفضولی و شیطنت از چشمات میباره با این حال وقتی وسایلا رو میریزی بازم دوست دارم و میبوسمت و خدا رو شکر میکنم که سالمی عزیز دلمniniweblog.com

                    داشتم میگفتم ، هر روز صبح با وسایل آشچزخونه بازی میکنی ، از عروسکات و اسباب بازیهای خودت خسته شدی،

1

2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هدیه
6 شهریور 92 18:13
زینب جون کوچولوت از الان علاقه ی شدیدی به اشپزی کردن دارها..نه؟؟
گوگولی جوووون


آره چون از کوچیکیش همش تو بغلم بود و منم تو آشپزخونه آشپزی میکرم،آشپزخونه و ..دوست داره
آشپزی مامانش که حرف نداره خدا کنه خودشم آشپز ماهری بشه
لیلا
6 شهریور 92 20:50
چقدر نانازی شده مثل این

زینب جان تازه این اولشه! امکان چند مدت دیگه هی بری از تو کابینت درش بیاری


آره همینطورم میشه منتظر عکساش باش
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
16 شهریور 92 3:12
امروز روز دختره ريحانه جون روزت مبارك
ميبوسمت خوشگلم


مرسی روز دختر شما هم مبارک
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 مهر 92 2:11
.....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..