ریحانه نازنازیریحانه نازنازی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای عشقم، ریحانه جان

عشق من ریحانه

1392/8/4 14:15
نویسنده : مامان زینب
758 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه :

سلام به خاله های مهربونم که همیشه میانو و وبلاگ منو میخوننو نظر میدن لبخندهمتونو دوست دارم خیلی زیادماچماچماچماچ

تو این پست مامان زینبم یه سری عکس گذاشته امیدوارم خوشتون بیاد

مامانی:

چون عکسهای سفر به شیرازمون هنوز آماده نبود و قراره فردا باز بریم مسافرت(تهران) این پست رو میزارم 

البته این عکسها برای 2 ماه پیشه

اینجا ریحانه نازنازی بعد از یه حموم  داره با عروسکاش بازی میکنه البته نه بازی داره عروسکشو میخورهخنده

بازی
این عکسم بعد از یه حموم دیگه است که تو تختش نشسته و به فکر فرو رفته که چجوری پای زرافشو بگیره بخوره متفکر چون دست کوچولوش نمیرسه

 بازی

بازی

 

و اما این عکس رو نگاه کنینی ببینین بعد از غذا خوردن دخملم چطوری لم داده

ژست پسرونه گرفتی ریحانه خانممتفکر

غذا

مامان فدات بشه که لباس سبز بهت میاد

خاله ها اینجا شده کپی پسرها مگه نهنیشخند

 

زیبا

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ارمیا تپلی
28 شهریور 92 0:28
سلام عزیزم اگه میشه رمزو به من بده اخه دلم واسه ریحانه ناز نازی تنگ میشه


سلام عزیزم
چشم
خصوصی میزارم
سمانه مامان هما
7 مهر 92 13:22
ممنون که به وبم سر زدید ماشاا... دختر شما هم خیلی نازه من شما رو لینک کردم
مامان آرش
8 مهر 92 19:32
سلام عزیزم خوبی شما؟ آرشم خوبه شکر مدرسه رو هم هی تحمل میکنه خوب کردی رمزو برداشتی چن بار سر زدم حوصله ام نمیشد رمز بگیرم کلی حرص خوردم از دستت دلت میاد نزاری ما عکسهای ریحانه تپلو رو نبینیم این شعر تقدیم عسل بانو :::: عروسک خوشگل و نازم توئی با چشمون آبی و لپ گلی وقتی که نازت می کنم می خندی موقع خواب چشمونتو می بندی رختخواب سفید و توری داری تا که برات قصه نگم بیداری منم برات موقع خواب همیشه قصه می گم قصه گرگ و میشه
مامان اسما
8 مهر 92 20:07
ایشالا حموم عروسی عزیزدلماره خاله جون عین پسراشدی قربون شکلت
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 مهر 92 11:09
سلام عزیزم من هم با لینک موافقم منو با نام شیرین تر از عسل لینک کن و بهم بگو با چه نامی لینکتون کنم من ساکن تهرانم شما چی راستی یه چیز جالب اسم جاری من زینب و اسم دخترش ریحانهجالب نیست منتظر خبرتون هستم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
10 آذر 92 2:14
قربون اون نگاه پاک و خوشگلت بشه نانازم
مامان زینب
پاسخ
خدا نکنه خاله
زیزی
31 فروردین 93 22:04
آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه!.....