ریحانه نازنازیریحانه نازنازی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

برای عشقم، ریحانه جان

3 ماهگی ریحانه

1392/7/4 12:56
نویسنده : مامان زینب
671 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه جانم دیگه داری بزرگ میشی،نزدیک عید92 niniweblog.comهستیم اولین عید نوروز که خداوند یه کوچولوی نازنازی به خانوادمون اضافه کرده(خدا رو شکر میکنم که سالمی)،من و بابا دایی رضا و شما عید و موندیم خونه و جایی نرفتیم چون میترسیدم اگه بریم شهرستان سرمابخوریناراحتتعجب

1

niniweblog.com

 

2

 

3

niniweblog.comریحانه بعد از حمام niniweblog.com

 

4

niniweblog.com

 

5

از راست به چپ: دایی رضا ،ریحانه خانم ، باباعلی

 

6

niniweblog.comبیشتر اوقات تو کریر یا کالسکه میخوابیدیniniweblog.com

 

برای خوابوندنت مکافاتی داشتیم ، بابایی 2 ساعت باید تو بغلش تو رو ناز می کرد و لالایی برات میخوند تا میخوابیدی یا تو کالسکه یا تو کریرت اینقدر می چرخوندیمت تا می خوابیدی تو عید خیلی از دهنت آب میومد همه میگفتن میخوای دندون دربیاری مثل من که تو 5 ماهگی دندون درآوردم ولی خبری از دندونات نبود تا ....

 

7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی رضا
3 مرداد 92 2:21
سلام
ریحانه جونم عشقم عمرم دوسش دارم فدای چیشای خشکلش بشم...چیششیطون کور گوششم کر....نوکرشم به مولا...دوسش دارم اساسی.....


سلاااااااااااام
ریحانه هم دایی رضاشو دوست داره
mahsa
3 شهریور 92 22:29
سلام .چه دختر نازی .چه بابای مهربونی .عکس 3نفره بذارین ببینیم شبیه کیه مامان یا بابا


به وقتش میزارم عزیزم