ریحانه نازنازیریحانه نازنازی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

برای عشقم، ریحانه جان

6ماهگی ریحانه و اولین مرواریداش

1392/7/4 12:56
نویسنده : مامان زینب
347 بازدید
اشتراک گذاری

1

 

از ابتدای 6 ماهگیت تصمییم گرفتم بهت غذای کمکی بدم چون احساس می کردم دیگه شیر مامانی برات کافی نیست ، با یه فرنی ساده برنج شروع کردم خیلی استقبال کردی ولی متاسفانه عکس نگرفتم کاش گرفته بودمناراحتناراحت

بالاخره واکسن 6 ماهگیتم زدی نازنینم،خدا رو شکر علی رغم اینکه می ترسیدم نه تب کردی و نه استفراغ ، فقط 3 روز نق میزدی که این نق زدنات دلایل داشت.................................

اره گلم

عزیز دل مامان دندون درآورده " مرواریدهای" قشنگت مبارک خانمی

درست 6 ماه و 1 روزگیت وقتی داشتم بهت فرنی میدادم متوجه شدم قاشق صدا میده یه لحضه دیدم بلههههههه 2 تا دندون ناز داری ، یکیش کامل دراومده یکیش هنوز درنیومده بود ولی رو لثه کاملا مشخص بود

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡__*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡__*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡__*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡__*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡__*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

2 

niniweblog.comniniweblog.com

از زبان ریحانه گلی

سلام سلام صد تا سلام
من اومدم  با دندونام
میخوام نشونتون بدم
صاحب مروارید شدم
یواش یواش و بیصدا
شدم جز کباب خورا

 3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرش
7 مرداد 92 16:22
از زبان ریحانه گلی:::



سلام سلام صد تا سلام

من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم

صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بیصدا

شدم جز کباب خورا



ریحانه گلی داره یه دندون

قند میخوره از قندون

فرشته ای مهربو ن

آورده براش یه دندون

آش بخوری نوش جون

آش دندون ریحانه جون



اگه دوست داشتی می تونی شعرو بزاری توی وبلاگت آبجی












سلام؛چه قشنگ؛چرا که نه؛حتما میزارم خاله فاطی‏[‏


لیلا
8 مرداد 92 11:48
سلاااام زینب جان...حال شما خانم خوبم؟ وای چه مخملی!!! انگار شبیه خودته ببخش زینب جان آخه آدرس وبلاگ رو اشتباهی گذاشته بودی می نوشت ادرسی پیدا نشد! اومدم وبلاگ فاطمه دیدم ریحانه جان اینجاس عکس بالایی شبیه باباشه عکس پایینی شبیه تو همیشه شاد باشین
مامان مانلی
8 مرداد 92 22:53
خیلی ناناسی عسل خانم خدا براتون حفظش کنه من شما را با افتخار لینک کردم
لیلا
11 مرداد 92 11:37
فاطمه دیشب داشت این شعر دندونای ریحانه رو می خوند
انگار همه نظر من و داشتن که این دو تا عکس مثل تو و علی آقاس!!


آره عزیزم
خیلی ها میگن شبیه منه بعضی ها هم میگن شبیه باباشه،حالا کو تا تغییر کنه
مامان ارمیا تپلی
13 مرداد 92 17:17
سلام عزیزم چه دختر نانازی داری خدا برات نگهش داره میشه بهم بگی پس زمینه ی عکساتو از کجا می گیری
در ضمن من لینکتون کردم خوشحال میشم اگه شما هم لینکم کنید


سلام؛ممنون که اومدین؛بعضیاشو تو فتوشاپ خودم درست کردم بعضی هام از اینترنت دانلود کردم
دایی جون A
19 مرداد 92 20:17
سلام وبلاگ دخترتون مثل خودش خیلی خیلی خشکله واقعا عکسای قشنگی ازش گرفتین خدا حفظش کنه خوشحال میشم به وبلاگ پوریا جون هم یه سری بزنید ونظر خودتون را درمورد وبلاکش بگین به امید دیدار


سلام مرسی از لطفتون
احتمالا وبلاگو اشتباه دادین وارد نمیشه